dinsdag 22 juni 2010

HARVEST FAIR




Het zit erop, vier dagen lang heb ik met Bries en Bloei op het mooi Landgoed Wouwse Plantage gestaan.
De locatie is schitterend met zijn monumentale panden die deels nog bewoond worden.



Ik heb in de Schuur van de Baron gestaan wat op zich wel lekker was. Geen slapeloze nachten voor mij, of het gaat regenen of waaien. De reacties waren en zijn ontzettend leuk die ik kreeg, werkelijk wat zijn er toch veel leuke mensen!

Ook was het supergezellig met de andere exposanten die aanwezig waren in de schuur alleen voor de gezelligheid al zou ik het zo weer doen!

Bries en Bloei


Zjuut en Zjuul


The Old Cottage

Arjeta Mala

Brouwerij Verstraete

De Border Collie laat de ganzen uit, een knapstaaltje werk!

Aanstaande zaterdag ben ik te vinden op de Zomerfair te Waarde, Meezeweg 2.
Van 10.00 uur tot 19.00 uur.
Kom gezellig kijken op deze kleine gemoedelijke Fair!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten