maandag 28 juni 2010

CADEAU AKTIE!



Zin in een zomers feestje? Versier de tuin met deze lampions!

Bries en Bloei is in de maand juli alweer een half jaar online, die tijd is omgevlogen.
Ik heb hierdoor leuke mensen ontmoet, en nieuwe dingen geleerd.
Ook heb ik voor het eerst op markten en fairs gestaan. Al die dingen vind ik ontzettend leuk om te doen, en daarom ga ik ook lekker door met Bries en Bloei.



Het klantenbestand groeit langzaam maar zeker en daar ben ik heel blij mee!



Deze maand is er een leuke Aktie: Bij een bestelling van boven de 50 euro (excl verzendkosten), krijg je een leuke tas cadeau! Dit is geldig t/m 15 juli en zolang de voorraad strekt. Je kan kiezen uit twee teksten:
"Warning Desperate Housewife" of 
 "Taste Life It's Delicicous"


Er zijn weer nieuwe artikelen binnen die deze week op de webwinkel worden geplaatst, kijk de komende dagen eens binnen (er komt nog meer bij!)  Misschien is er iets leuks voor jezelf bij, of iets om cadeau te geven!



De Zomerfair in Waarde was trouwens een succes!
Warm en druk bezocht, wie had dat gedacht voor zijn klein dorpje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten