zaterdag 12 juni 2010

HARVEST FAIR


Nog even en het is zover, volgende week vindt de Harvest Fair plaats.
Op het mooi landgoed Wouwse Plantage is deze mooie veelzijdige Fair te vinden.
Hier is vier dagen lang van alles te vinden op het gebied van buitenleven, wonen ,interieur, mode en streek producten. Ook zijn er mode, roofvogelshows en demonstraties, voor de kinderen is er een springkussen en nog veel meer.











Dit jaar ben ik er voor het eerst te vinden met de woonaccessoires van Bries en Bloei!
Als jullie me zoeken in sta in de "Schuur van de Baron", op de plattegrond ook wel te vinden onder de B.
Ik heb heel veel leuke dingen ingekocht o.a. de meest grappige en originele hartjes in allerlei uitvoeringen.
Ze staan nog niet in mijn webwinkel omdat de tijd eenvoudig even ontbreekt.
Heb je geen tijd om naar de Harvest Fair te komen en woon je in de buurt kom gerust even langs om eens het aanbod van de webwinkel in het echt te bekijken. Dit kan altijd, maar bel of mail even van tevoren zodat je niet voor een dichte deur staat!














Groetjes Rianne, en wie weet zie ik je bij de Harvest Fair.

Kijk voor meer infomatie bij: www.harvestfair.nl
Tip, klik op Fair Enough voor 1 euro korting op de toegangsprijs!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten