woensdag 2 juni 2010

COUDORPSE FAIR


Mijn eerste fair zit erop!
Afgelopen weekend heb ik twee dagen op de Coudorpse Fair gestaan te Driewegen.


Het begon een zaterdagochtend om 10.00 uur met heerlijk weer, later in de middag begon het wat te regenen. Het was een kleinschalige gemoedelijke fair met ± 30 standhouders.


Zondagmorgen was ik om 9.00 uur alweer aanwezig. Het regende behoorlijk dus hebben we maar een afdakje gemaakt zodat het droog bleef binnen. Ik had deze keer kuubkisten gehuurd, deze worden gestapeld zo ontstaat er een soort van miniwinkel. Het was even zoeken hoe ik het in moest richten maar ik moet zeggen het winkeltje van Bries en Bloei stond er leuk bij.
Ondanks het slechte weer kwamen er in de ochtend toch al bezoekers en naarmate de dag vorderde werd het steeds mooier weer en ook het aantal bezoekers groeide.

Ook aan de kinderen is gedacht.

Het is veel werk zo'n fair, het in en uitpakken en twee dagen staan, maar ik zou het zo weer doen.
Het was superleuk!

Groetjes Rianne.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten