vrijdag 14 mei 2010

BRADERIE IN BURGH-HAAMSTEDE


Yep, gisteren was het weer zover, ik ga op weg richting Burgh-Haamstede voor de jaarlijkse braderie.
Ik hoefde niet echt vroeg uit de veren, de markt was van 13.00 uur tot 18.00 uur een mooie tijd.
Om 10.00 uur ben ik richting Burgh gegaan zodat ik alles lekker op mijn gemakje kon doen.


Eenmaal aangekomen ga ik eerst op zoek naar de grote baas van de markt "Hans".  Inmiddels weet ik hoe de beste man eruitziet dus dit is gemakkelijker dan de vorige keer. Als ik dan mijn plekje weet is het weer een hele kunst om met de auto bij de kraam te komen. Want al die mede collega's op de markt willen hetzelfde als ik, uitladen, kleed op de tafel en dan zo snel mogelijk je spullen op de kraam krijgen voordat de mensen
komen.


Ik wil dat de kraam van Bries en Bloei er perfect uitziet dus ik ben er ook wel even zoet mee om alles mooi te decoreren en een plekje te geven. Het moet er tenslotte gezellig en sfeervol uitzien, ik vind dit trouwens superleuk om te doen en het is leuk voor de mensen die komen kijken.

Het was gezellig druk, leuke mensen, droog weer, helemaal goed!


Een oude bekende: Margriet Oosthayen met haar schoondochter Jaquelien, met hun Hollandse spulletjes.


En deze keer zijn we buren, gezellig!
Alles is weer netjes opgeruimd en ingepakt!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten