donderdag 20 mei 2010

JAARMARKT IN YERSEKE


De Mosselman van Yerseke


Komende zaterdag ga ik naar de gezellige jaarmarkt te Yerseke, ik ben al druk bezig met de voorbereidingen daarvan.

De Oosterschelde


Ik wil natuurlijk zoveel mogelijk leuke dingen meenemen, zodat iedereen kan zien wat Bries en Bloei allemaal heeft.  De stapel die mee moet groeit maar door, maar mijn auto wordt echt niet groter, dus het wordt passen en meten. Ik heb al in de gaten als ik dit vaker wil doen dat ik toch echt een aanhangwagen of busje aan zal moeten schaffen.


Tijdens de jaarmarkt zijn de winkels in het centrum geopend

Ze geven mooi weer op dus dat is mooi meegenomen , ik heb er zin in! Kom gezellig even kijken bij de kraam van Bries en Bloei in het centrum van het mooie dorp Yerseke a.s. zaterdag  22 mei !

Het Zeeuwse zwarte goud , mosselen uit Yerseke.


Groetjes Rianne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten