dinsdag 27 april 2010

MOEDERDAG


Zoals vele andere dingen komt ook de Moederdag ieder jaar weer terug. Inmiddels zijn mijn twee kinderen (eigenlijk nu 3) mij al boven het hoofd gegroeid. Toen ze klein waren kreeg ik bijvoorbeeld een zelf gemaakte ketting die je toch echt een dag of liever nog langer moest dragen. Die ketting heeft het niet overleefd maar de stropdas van de Vaderdag wel. (Daar was mijn wederhelft ook heel blij mee....)
Die cadeautjes waren heel bijzonder sommige heb ik dan ook bewaard. De Moederdag mag wat bij betreft in ere gehouden worden en daarvoor hoeft niet diep in de buidel getast te worden, het gaat ten slotte niet om bedrag maar om het gebaar! Bij Bries en Bloei vind je ook voor kleine prijsjes iets leuks voor moeder, ook dan wordt het met zorg voor je ingepakt.
En.... een ontbijtje doet het ook altijd goed!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten