zondag 25 april 2010

EENVOUDIG DECOREREN

Deze week kwam ik een klant van me tegen en die zei; "ik weet niet meer wat ik nu op de etagére moet zetten die ik bij je gekocht heb nu ik de paasdecoratie er af heb gehaald."

Ja, ik snap dat, het is niet altijd gemakkelijk om iets de bedenken waar je mee kan decoreren. Dus  ik dacht ik maak maar wat voorbeelden wellicht kunnen jullie er iets mee.
Deze decoratieset is compleet te verkrijgen bij Bries en Bloei
Zo ziet het er dan dus uit
In het onderste mandje verdeel je de helft van de blauw/groene steentjes met  drie grote waxinelichthouders.
In het tweede mandje komt een beetje groen mos met een handje schelpen.
In het bovenste mandje verdeel je de overige blauw/groene steentjes met drie kleine waxinelichthouders.
Voilá klaar is je kunstwerkje!
Nog meer ideetjes nodig?
Gewoon een beetje mos, een handje schelpen en een waxinelicht houder van Bries en Bloei
De waxinelichthouders zijn verkrijgbaar met schelp en/of zeester
Ik hoop dat jullie hier wat aan hebben en weer leuke ideeën hebben opgedaan!
Groetjes Rianne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten