donderdag 22 april 2010

BLOGGEN IS HOT

Ik kom nog uit het tijdperk dat als je iemand wat wilde vertellen je de vaste telefoon in huis gebruikte. Met vakantie of onderweg ging je naar de telefooncel. Dit klinkt misschien oudbakken maar zolang geleden is dat echt nog niet. (en ik ben nog niet bejaard!)
Inmiddels zijn er vele mogelijkheden om te communiceren bij gekomen. Niet meer weg te denken is de mobile telefoon maar ook, hyves, facebook, sms’jes, mailen, twitteren, chatten enz.
Sinds een paar maanden blog ik. Bloggen is leuk en verslavend, eigenlijk ben ik er mee begonnen om mijn webwinkel Bries en Bloei een persoonlijk tintje te geven en me zo te onderscheiden van de vele andere webwinkels. Natuurlijk is het leuk voor iedereen die in mijn winkel komt om mee te lezen over mijn woonavonturen, maar het bloggen is vooral een gezellige hobby geworden. Er zijn mensen die maken er echte kunstwerkjes van, zo staat nu in het woontijdschrift de Ariadne at Home iedere maand een pagina die over bloggen gaat.
In het meinummer vindt u het blog van Yvonne, yvestown.com
Volgende maand vindt je in het juninummer van Ariadne at Home het blog van Marjolein, somethingwhite.blogspot.com
Waarschuwing! Bloggen is verslavend!
Groetjes uit Zeeland

Geen opmerkingen:

Een reactie posten