zondag 11 april 2010

INKOPEN

Altijd leuk om te doen shoppen voor de webwinkel, deze keer bij een nieuwe groothandel. Je vindt hier van alles voor in huis en tuin, decoratie en cadeauartikelen. Vele dingen zijn ontzettend leuk, dus bij die stand duurt het wat langer, gelukkig zijn er ook dingen die ik niet interessant vind zodat ik toch voor sluitingstijd het pand verlaat. Alles kan direct na betalen meegenomen worden. Dat is fijn want als ik de komende tijd  op leuke markten en fairs ga staan heb ik daar wel leuke spulletjes voor nodig!

Voor je het weet is de kar vol!
Als ik thuis kom is er nog heel wat werk te verzetten. Eerst alles uitpakken, uitrekenen en dan de foto's maken. Daarna moet er nog een verhaaltje bij komen en als laatste, de artikelen op de webwinkel plaatsen. Ik vind dit alles geweldig leuk om te doen. En nu maar hopen dat jullie de spulletjes net zo leuk vinden als ik!

Lantaarn/ Plantenkastje
Ik vind ze reuze grappig, lampions in drie verschillende kleuren van het merk LIL.
Voor in de tuin, een Food Cover met een rieten onderbord
Zo kunt u lekker buiten eten maar kunnen de insecten er niet bij!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten