donderdag 15 april 2010

24 UUR IN EEN DAG

Vandaag de dag heeft iedereen het druk. Vele van ons hebben een fulltime of een parttime baan.
Daarnaast heeft iedereen natuurlijk huishoudelijke klussen, kinderen, familie of andere sociale contacten die bij gehouden moeten worden.
Vroeger was alles beter......of toch niet. 

Bij mij in huis is dat niet anders, ja ik heb mijn webwinkel Bries en Bloei er nog bij. Dus ook bij mij is het druk, maar wel leuk druk. Zo ben ik vandaag bezig met foto's maken voor de webshop, nieuwe artikelen aan het uitpakken en prijzen.

En weer een fotorolletje erin.....

De visitekaartjes moeten weer geprint worden en er moeten nog tasjes gekocht worden voor de markten en fairs die er aan komen. Deze week heb ik o.a. gewerkt aan een agenda op mijn site, en die is vanaf vandaag te zien voor iedereen. 
Voor ik het vergeet.....

Dus wil je mijn spulletjes live komen bekijken dat kan op de verschillende markten en fairs. Met name in de regio Zeeland en Brabant zal ik regelmatig te vinden zijn!

Echt Hollands...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten