donderdag 8 april 2010

PAASMARKT

Mijn eerste marktdag zit er op, afgelopen weekend op de 2de paasdag heb ik in het centrum van Burgh-Haamstede gestaan. Het is even kijken hoe het allemaal reilt en zeilt zo'n eerste keer..
We waren met 2 auto's gegaan zodat ik genoeg leuke spulletjes mee kon nemen, stel je voor dat je te weinig bij je hebt! Toen ik aan kwam was het eerst even zoeken waar mijn kraam stond, daarna de auto's uitladen en weg brengen. Intussen liepen er al aardig wat mensen dus het was even aanpakken om de kraam snel maar leuk in te richten.
Het visitekaartje van Bries en Bloei in het groot.
De mensen op de markt zijn behulpzaam en vriendelijk en doen dit werk vooral omdat ze het leuk vinden.
Maar vergis je niet! Het is best hard werken!
De kraam van Margriet Oostayen deze keer met haar schoondochter, met leuke Hollandse spulletjes!
Ik had een leuke, centrale staanplaats in het centrum voor de kerk.
Hier natuurlijk de woonaccessoires van Bries en Bloei.
 Lekkere hapjes horen er bij!
Het is me goed bevallen daarom is de kraam van Bries en Bloei op 13 mei weer te vinden in Burgh-Haamstede!
Groetjes Rianne.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten