zondag 7 februari 2010

GESTART EN NU ?

Met stil zitten en duimen draaien gebeurt er niets, dus verder gaan is het motto.
Een webwinkel opstarten is een, maar ervoor zorgen dat het gaat lopen is twee. Om dit te bereiken zal ik eraan moeten werken en ook enig geduld moeten hebben (dit is niet mijn sterkste kant). Aan de layout van Bries en Bloei wordt wekelijks gewerkt, de collectie wordt regelmatig uitgebreid en daar moeten dan weer foto's en teksten bij.
Het blog probeer ik 2 keer per week te schrijven en ik zeg je dat komt snel terug hoor!
Ik vind het ontzettend leuk en geniet ervan om dit te doen, dat is ook maar goed ook want in het begin is het natuurlijk wel volhouden voor je resultaat ziet. Ik was er voor gewaarschuwd, in het begin zet je vaak een stap vooruit en dan twee achteruit. Er moet nu gewerkt worden aan de naamsbekendheid dat betekend, netwerken, visitekaartjes maken, aanmelden bij startpagina's, zoeken naar leuke fairs, flyers maken, enz. enz

Morgen ga ik naar mijn eerste buitenlandse beurs! Uiteraard kan je er komende week meer over lezen op mijn blog!  
Als je als lezer van mijn blog mij een duwtje in de rug wil geven graag! Je kan gebruik maken van het Vertel Verder linkje in de webwinkel en het  eenvoudig doormailen naar vrienden, familie, buren, en collega's etc. etc.
Bedankt,  groetjes van Rianne.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten