dinsdag 2 februari 2010

NIEUWE PRODUCTEN


Er zijn weer nieuwe artikelen bij gekomen.
Waxinelichthouders in twee maten met een grappig touwtje erom heen. Ook nog fotolijsten in een roomwitte kleur, een grappig detail is dat je de kleine lijstjes kunt verhangen omdat ze met een kettinkje aan een haakje hangen. Ik had ze al gespot op de beurs in Utrecht, bij de heren de Waal, importeurs van cadeau en woondecoratie.

Als kleine webwinkelier mocht ik daar komen kijken, wat  ik me dus niet liet ontgaan. Ik kwam in een grote loods met boven een kleine showroom, heel gewoon en vooral persoonlijk. Het vertrouwen in de mens is hier groot, de artikelen kon ik direct meenemen. En betalen? Ach, die factuur werd wel opgestuurd. Hier kom ik zeker nog eens terug! (De fotolijsten komen deze week ook in het zwart binnen)


Groetjes Rianne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten