donderdag 11 februari 2010

DECOoh! VAKBEURS BRUSSEL


Maandagmorgen om 8.00 uur zat ik in de auto richting Brussel naar mijn eerst buitenlandse vakbeurs voor binnen en buiten decoratie. Naar het "buitenland" is trouwens voor mij niet ver weg, vanuit Zeeland ben ik er redelijk snel ondanks het smogalarm van onze zuiderburen. De entree en parkeerkaart zijn vooraf besteld, het fototoestel is in de aanslag. Jammer dat er bij binnenkomst vermeld wordt dat foto's nemen niet toegestaan is. In de loop van de dag wordt er gelukkig wel een oogje dichtgeknepen.
Bij de ontvangstbalie springen direct de kartonnen bouwsels in het oog die je ook op meerdere plaatsen op de beurs terug vind. Deze staan voor back to basic, no more waste. Simpelweg,  recycling heeft de toekomst.


De beurs gaat over 4 thema's: Flowers, Decoration, Gifts en Design.
Het voorjaar komt eraan en dat zie en voel je hier aan de vaak frisse en vrolijke kleuren die  gebruikt worden. Bij de stand van het merk Dekoratief en Jolipa heb ik even rond gekeken deze merken zien er leuk en gezellig uit.  

 Jolipa

Joker import kwam ik ook weer tegen met het merk LIL, wat inmiddels al ingekocht was op de beurs in Utrecht. Leuke mensen en ook vriendelijk en behulpzaam voor de kleinere klant zoals Bries en Bloei! Het is goed om  deze beurs ook gezien te hebben hier vind je namelijk weer andere importeurs/leveranciers dan in Nederland. En zodoende kan ik straks unieke producten aanbieden die niet zomaar in Nederland te krijgen zijn.
Beursstand van Joker

Geen opmerkingen:

Een reactie posten