zaterdag 16 januari 2010

HEBBES


Afgelopen weekend heb ik in het Zeeuwse Middelburg deze leuke shutter lantaarns ingekocht.
Ik vind ze helemaal leuk, en heb er dan ook direct twee met een kaarsje erin bij mij in het raam gezet. Het ziet er gezellig en sfeervol uit met het licht wat door de houten shutters valt. (Het staat leuker als je meerdere dingen bij elkaar plaatst, dus twee in plaats van één het effect is dan groter.)
Nog een cadeautje nodig en heb je geen zin of tijd om naar de stad te gaan? Geen nood, wat er bij mij besteld wordt pak ik leuk in en er komt een grappig kaartje aan. Daarna wordt het bezorgd bij de gelukkige. Woon je in mijn regio? Dan breng ik het persoonlijk thuis, deze service is gratis. Buiten mijn regio gelden verzendkosten die ik zo laag mogelijk houd. Boven de 50 Euro wordt alles gratis thuisbezorgd. Dus vanuit de luie stoel bij de warme kachel kan er worden besteld, makkelijker kan ik het je niet maken!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten