donderdag 21 januari 2010

EINDELIJK BINNEN



Het wachten heeft zich geloond want ze zien er echt heel mooi uit, en ze ruiken heerlijk. Mijn allereerste bestelling is binnen van een leverancier die ik had gevonden op het wereldwijde web. Zoals jullie inmiddels wel weten ben ik nog maar net begonnen, deze bestelling moest ik vooraf betalen, en het duurde zolang dat ik dacht.........zou het toch wel kloppen? En ja hoor, het werd vandaag alsnog gelukkig geleverd. Handgemaakte zeep, op een natuurlijke basis en niet getest op dieren. Leuk als decoratie voor op bijv. een gebakschaal of onder een glazen stolp. Niet om in te bijten, maar alleen om naar te kijken.Vanaf morgen te verkrijgen in mijn webwinkel.


Bezorgster, dank je wel!


http://www.briesenbloei.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten