donderdag 14 januari 2010

SPANNEND MIJN EERSTE WOONBEURS


De Trade Mart te Utrecht is mijn eerste woonbeurs waar ik ben geweest voor mijn webwinkel.


De Jaarsbeurs is gemakkelijk te vinden en heeft een super grote parkeerplaats, het is er keurig geregeld allemaal. Als eerste heb ik me aangemeld bij de receptie met een geldig uittreksel van k.v.k. en een legitimatie bewijs. Zo kom je er binnen, je bent dan wel direct 50 euro lichter i.v.m. parkeerkosten, jaarkaart en nog een bezoekerskaart. Ik moet er wel bij zeggen dat dit voor het gehele jaar is en dat je er behalve op beurzen ook op iedere eerste maandag van de maand naar toe kan. Het is super leuk om rond te kunnen kijken bij de Home&Living beurs, je ziet er de laatste trends en de nieuwste collecties op het gebied van woonaccessoires. Ik ben hier naar toe gegaan om me te oriƫnteren en op zoek te gaan naar leveranciers.




Op deze foto's zie je de stands van o.a : Decostar, die hebben hun eigen Countryfield serie met sfeervolle frisse, en vrolijke woonaccessoires en meubelen, en het merk Joker wat ik zeer verrassend vond, binnenkort kunt u leuke artikelen van hun verwachten bij Bries en Bloei, nog even geduld!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten