maandag 28 februari 2011

PLANNEN VAN FAIRS EN MARKTEN 2011

De eerste drie maanden van het jaar zijn er bijna nog geen markten en Fairs te vinden in het land.
De winter en Kerst Fairs zitten erop en voor de Lente Fairs is het nog te vroeg.
Zelf ben ik wel al druk bezig met het plannen van Fairs en leuke markten voor het voorjaar en de zomer.
Een Fair is eigenlijk een Engelse benaming voor een feest. Een Fair vindt vaak plaats op mooie, leuke en schilderachtige locaties en duurt vaak meerdere dagen. Je kunt hier aparte en exclusieve producten vinden die niet altijd in de winkels te koop zijn. Er is een uitgebreid aanbod van verschillende workshops en verschillende leuke shows.
Locatie Zeeuwse Nazomer Fair
Bries en Bloei op een Fair locatie
Een braderie en/of markt is eenvoudiger van opzet, logisch want dit is maar voor een dag.
Speciale braderieën zijn het leukste, hier is vaak een gezellige drukte en is ook regelmatig live muziek te vinden. In het seizoen is het wel eens moeilijk kiezen de ene markt/braderie is nog leuker dan de ander.

Let op iedere keer zie je wat anders!
Voor al deze beurzen, Fairs en markten ben ik weer op pad gegaan om de leukste dingen in te kopen. Geweldig leuk om te doen, heerlijk al die frisse lentekleuren  en paasspullen bezorgen mij nu al het voorjaarsgevoel.
Romantisch gehaakte hartjes (aan mijn Ariadne agenda)
Nu alleen nog zorgen dat ik tijd heb om wat foto's te maken zodat het op mijn webwinkel  "Bries en Bloei" komt te staan. Hier alvast een voorproefje uit de paas/lentecollectie.



Groetjes Rianne

1 opmerking:

  1. Hoi Rianne,

    Bedankt voor je reactie op mijn blog.
    Ik heb me inmiddels ook aangemeld als volger, en ga je mooie blog zeker in de gaten houden.
    En fairs daar ben ik dol op, heb er in de afgelopen jaren al heel wat gezien.
    Ik kan daar geen genoeg van krijgen.
    Bedankt voor je tip van het boekje vrienden op de fiets ga kijken of ik daar iets mee kan doen.

    Groetjes Carolien.

    BeantwoordenVerwijderen