zaterdag 4 februari 2012

Toch nog winter in Nederland

Achter in onze tuin
Ik had niet gedacht dat de winter nog zou komen en ik had me (zoal je in het vorige blog al kon lezen) al verheugd op de lente. Maar het levert wel prachtige plaatjes op, en er zijn veel mensen blij dat ze toch nog een kans krijgen om de schaatsen.
Bij mij komen de voorjaarsartikelen al binnen en daar ben ik dan weer blij mee. Sommige daarvan kunnen dan mooi mee naar DE TUINBEURS volgend weekend te Utrecht.
Nieuw binnen
Deze tuinbeurs is in de Veemarkthallen, als bezoeker maak je kans op een waardebon van 750 euro! Download de bon op http://www.detuinbeurs.nl/
Deze potten hebben een prachtige Brocante kleur
En......voor ik het vergeet er zijn nog gratis entreekaarten beschikbaar! OP=OP!
De Blog en/of nieuwsbrieflezer krijgt t/m 8 februari bij iedere bestelling een toegangskaart cadeau t.w.v. 11 euro.
Je vindt de stand van Bries en Bloei op nummer 54, wie weet tot volgende week!
Nog een fijn weekend allemaal.
Groetjes uit wit Zeeland, Rianne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten