maandag 6 december 2010

KASTEEL DE HAAR

Kasteel de Haar

Oké, ik moest er wel een eind voor rijden maar het was meer dan de moeite waard.
Deze week ben ik naar de Country & Christmas Fair bij Kasteel de Haar geweest. Dit evenement werd alweer voor de 13de keer gehouden.
Ruimte genoeg voor iedereen

Je vindt hier meer dan 200 verwarmde stands, hoofdzakelijk zijn dit pagodetenten, groepstenten en een enkele  losse kraam. De tenten zijn allemaal verwarmd dus tussendoor kan je weer lekker even op temperatuur komen. Ik vind het een super mooie locatie met als kers op de taart het prachtige Kasteel.


Hier wordt ik hebberig van!

Leuk!

Lekker snuffelen
Grappig, dit heb ik ook ingekocht!
Boehh...
Je vindt hier de leukste sieraden, kleding, woonaccessoires, chocolade, kortom allerlei mooie dingen om jezelf te verwennen.
Het was leuk om zelf te zien, en wie weet ben ik op een ander jaar een van de vele standhouders.

1 opmerking:

  1. Ik was er ook op de eerste woensdag. Blijft het een goed verzorgde fair vinden. Voor Standhouders is het wel zwaar, 5 dagen. Maar ach wij als winkel publiek merken daar niets van.
    Volgend jaar weer.

    BeantwoordenVerwijderen