donderdag 21 oktober 2010

HERFSTGEVOEL

Leuk als decoratie op de tuintafel

In het zomerseizoen leef ik het liefst zoveel mogelijk buiten. Lekkere lange dagen met buiten eten, drinken, genieten en luieren.

Het is even zoeken naar de paddestoel...

 Het is nu afscheid nemen van de zomer en weer even wennen aan de frisse temperaturen. De eerste najaarsbuien met zelfs al wat hagelstenen zijn gevallen!


Sierappeltjes in de tuin

Voor mijn webwinkel Bries en Bloei heb ik de nieuwste trendy najaarsproducten in gekocht.
Voor het najaar en voor de kerstdagen heb ik vooral gekeken naar natuurlijke sfeermakers, wat zorgt voor een warme huiselijke sfeer. Binnenshuis wordt het weer gezellig en warm d.m.v. leuke en gezellige woonaccessoires.

Rood met witte stippen
Maak bijv. leuke groepjes met wat kaarsen op een dienblad of op een schaal dit kan ook met verschillende fotolijstjes bij elkaar te plaatsen. Hierdoor voorkom je dat het snel rommelig wordt.Vervang schelpen en zand door cranberry's, dennenappels en wat mos. Zo haal je al snel een gezellige en warme herfstsfeer in huis.








1 opmerking:

  1. Wat een sfeervolle en mooie foto's heb je gemaakt.
    Ik moet nog steeds wennen aan de herfst maar met deze regenachtige dag achter de rug, begin ik toch te geloven dat de zomer echt helemaal voorbij is.

    Groet van
    Hermine

    BeantwoordenVerwijderen