zaterdag 6 maart 2010

RECLAME MAKEN

Met stip staat het op mijn agenda, reclame gaan maken.
Er is een kleine groep mensen die Bries en Bloei weten te vinden maar het is de bedoeling dat steeds meer mensen de woonwebwinkel in het Zeeuwse gaan vinden.
Deze week heb ik dan ook een flyer gemaakt en die ben ik gaan rondbrengen, in Hansweert de plaats waarin ik woon.
Het is echt geen groot dorp, maar voordat je alle brievenbussen hebt gehad denk je daar toch wel anders over! De ene brievenbus gaat sneller dan de andere, vooral die met flinke borstels duren wel even voordat de flyer naar binnen is geduwd. En wat te denken van enthousiast blaffende huisdieren die het leuk vinden dat er post komt. Eentje kwam er geluidloos aan en ik zweer het, zijn tanden gingen over mijn vingers heen maar gelukkig zijn ze alle tien nog compleet.

Hier nog even wat foto's, hierop zie je de laatst binnengekomen producten van Decostar en Countryfield.

Geniet van het weekend! Groetjes Rianne

leuk voor buiten
Haal de pasen in huis met de kippen van Bries en Bloei

Geen opmerkingen:

Een reactie posten