zaterdag 20 maart 2010

THUISPARTY

inpakken en verzamelen
Afgelopen week heb ik mijn eerste thuisparty gegeven, best spannend!
De gastvrouw 'Linda', had 20 dames uitgenodigd waarvan er 19 waren gekomen, hartstikke leuk!
Mijn auto was behoorlijk afgeladen want ik wilde natuurlijk zoveel mogelijk meenemen voor de woonaccessoiresparty.
vol is vol

 Linda had ruimte gemaakt in de woonkamer zodat ik daar mijn spulletjes mooi neer kon zetten, zo kon ik er een gezellig winkeltje van maken. Iedereen kon hier op zijn gemakje vrijblijvend rondsnuffelen.

De artikelen konden na betaling direct meegenomen worden, waar ik er niet genoeg van bij me had heb ik vanmorgen nog even bezorgd in Wilhelminadorp.
Het was een geslaagde en gezellige avond, bedankt allemaal!

Lijkt het je ook leuk om een thuisparty te geven?
Woon je in een straal van 50 kilometer rondom Goes (Zeeland)?
Mail me voor het maken van een afspraak! Klik hier voor het contactformulier

De gastvrouw krijgt altijd een dank u wel cadeau.
Iedere gast krijgt een leuke attentie.
Groetjes Rianne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten