donderdag 11 maart 2010

LINKS + ER IS IETS WINNEN?

Ik ben nog druk bezig met het zoeken en plaatsen van links. Dit houdt in dat een winkel of startpagina de naam van Bries en Bloei op hun site plaatst en ik die van hun bij mij. Zo maak je allebei reclame voor de ander en groeit het klantenbestand van beide webwinkels. (twee vliegen in een klap!) De eerste aan wie ik het vroeg was een interieur startpagina maar daar was ik te min voor, maakt niet uit hoor! Er zijn gelukkig vele andere die het wel op prijs stellen om hieraan mee te werken. Inmiddels staan er nu al wat vermeld op mijn link pagina. Zo onstaat er voor jullie meer webwinkel plezier.


Nu nog wat anders.
WIL JE KANS MAKEN OM EEN BUITENBANK WINNEN?
Ik lees verschillende woonbladen om op de hoogte te blijven van alle trends op woongebied.

Vanmorgen las ik de allernieuwste ELLE Wonen, dit is een van de mooiere woonbladen. Hierin staat nu een leuke aktie, je maakt kans op het winnen van een mooie buitenbank van het merk Strak Design t.w.v. 1369 euro.Wil je ook een kansje wagen ga dan naar ELLE Wonen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten