donderdag 18 februari 2010

VAN LEZEN KAN JE LEREN

Op de tafel ligt het boek "Een eigen webwinkel voor Dummies" mij aan te kijken.
In dit boek kan ik lezen wat er allemaal komt kijken bij het starten van een eigen winkel op het internet.
Het is duidelijk geschreven ook voor een beginner als ik, met veel handige tips.
Bijvoorbeeld met een hoofdstuk reclame maken om de winkel te promoten en daardoor (hopelijk) naamsbekendheid te krijgen. Ik ga dan ook mijn link plaatsen op andere websites en biedt hen de mogelijkheid van een teruglink aan. Ook wil ik mijn link uitwisselen met andere webwinkels.
Er moet een persbericht komen voor en aantal huis-aan-huisbladen en nu maar hopen dat ze het willen plaatsen. Ik ga eerst mijn boek maar eens lezen en mijn huiswerk maken. En een goede voorbereiding is het halve werk.
Enne.... nog bedankt aan iedereen die gehoor heeft gegeven aan mijn oproepje vertel het verder, fijn zo'n duwtje in de rug!




even een bakkie doen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten