donderdag 17 december 2009

IK BEGIN EEN WEBWINKEL

Eindelijk is de kogel door de kerk! Laat ik me eerst even kort voorstellen : mijn naam is Rianne. Ik woon in het mooie Zeeland, daar waar je altijd vakantie hebt. We ( mijn man Erik en ik ) wonen aan de rand van het dorp Hansweert , lekker landelijk en rustig gelegen. In het dagelijks leven verkoop ik schoenen in het Zeeuwse stadje Goes , altijd leuk en gezellig. Inmiddels doe ik dit al bijna tien jaar en wordt het weer eens tijd voor een nieuwe uitdaging. Ik ben gek op leuke, gezellige, natuurlijke, romantische woonaccessoires. Leuke dingen om van je huis een thuis te maken. De keuze was dan ook niet moeilijk . Ik ga een webwinkel beginnen, dat kan ik goed combineren met mijn parttimebaan. Ik heb er reuze zin in, er komt alleen nog wel heel wat bij kijken voor het zover is.
Ik houd jullie op de hoogte.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten